Βασικός στόχος της δράσης «Ψηφιακό Βήμα» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ταυτότητας των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Μέσω της δράσης επιδιώκεται η ενίσχυση της ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μεσαίων, μικρών και πολύ μικρών.

Δικαιούχοι:

Υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν κλείσει τουλάχιστον δυο (2) πλήρεις διαχειριστικές χρήσεις και τηρούν βιβλία Β' και Γ' κατηγορίας μέχρι τις 31.12.2017, να διαθέτουν ένα (1) τουλάχιστον επιλέξιμο ΚΑΔ, σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος, και να κατατάσσεται σε μία από τις 3 επιλέξιμες ψηφιακές βαθμίδες που ορίζουν τα επίπεδα ψηφιακής ωριμότητας σύμφωνα με την πρόσκληση.

Το επενδυτικό σχέδιο θα πρέπει να στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης τουλάχιστον κατά 1 βαθμίδα:

Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που έχουν ήδη καταταγεί στην Ανώτατη βαθμίδα (Α).

Προϋποθέσεις Συμμετοχής

Ορισμένες από τις βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής των επιχειρήσεων είναι οι ακόλουθες:

Προϋπολογισμός – Ποσοστό Επιχορήγησης:

Στο πλαίσιο του προγράμματος ενισχύονται έργα συνολικού προϋπολογισμού ύψους επένδυσης (επιχορηγούμενος π/υ) από 5.000 ευρώ έως 50.000 ευρώ.

Ποσοστό ενίσχυσης: 50% .

Ιδιωτική Συμμετοχή

Για την κάλυψη της ιδιωτικής συμμετοχής, ο δυνητικός δικαιούχος της ενίσχυσης μπορεί να χρησιμοποιήσει ιδίους πόρους (ίδια συμμετοχή) ή/και δάνειο. 

Ημερομηνία Επιλεξιμότητας επιχορηγούμενων δαπανών – Διάρκεια έργου

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης. 

Η προθεσμία ολοκλήρωσης των χρηματοδοτούμενων επενδύσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τους δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης.

Επιλέξιμες δαπάνες:

Στα πλαίσια της Δράσης καλύπτονται:

  1. Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία, νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ, απαραίτητου για τη λειτουργία της επιχείρησης και την εξασφάλιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  2. Προμήθεια και παραμετροποίηση λογισμικού
  3. Ηλεκτρονικό κατάστημα απαραίτητα με χαρακτηριστικά:
    • 2 τουλάχιστον γλώσσες
    • Mobile responsive
    • Λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκευσης και ηλεκτρονικών πληρωμών
  4. Υπηρεσίες που αφορούν σε:
    • φιλοξενία (hosting, collocation)
    • σύνδεση στο διαδίκτυο
    • ψηφιακή διαφήμιση (google ads, facebook ads)
    • ανάπτυξη ψηφιακού υλικού διαφήμισης
    • ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας
    • μεταφορά δεδομένων ή παραμετροποίηση λογισμικού
  5. Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό).

Υποβολές προτάσεων από 11/06/2018 έως 17/09/2018

Εκτύπωση