ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ Β΄

                                                                        

             Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ B'

ΣΚΟΠΟΣ:

Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ Β’» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.
Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν, προκειμένου να:

  • εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία,
  • αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
  • ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Για τον σκοπό αυτό, το Πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ Β’» θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων.

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ:

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄» ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  2. Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.
  3. Δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
  4. Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
  5. Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις ακόλουθες διακριτές κατηγορίες:

  • Συμβολαιογράφοι
  • Δικαστικοί Επιμελητές
  • ΜΜΕ σε πληγείσες περιοχές
  • Γενικη κατηγορία ΜΜΕ

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ:

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών και εξοπλισμού, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers).

 

ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:

Τα χρονικά ορόσημα για τους Δυνητικούς Δικαιούχους και τους Προμηθευτές αναλύονται ως εξής:

Προμηθευτές:

  • Αιτήσεις συμμετοχής Προμηθευτών στο Πρόγραμμα δύναται να υποβάλλονται στην ψηφιακή πλατφόρμα από την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 έως την Παρασκευή 02 Μαΐου 2025.
  • Αιτήματα έγκρισης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών από το Πρόγραμμα υποβάλλονται από ήδη εγκεκριμένους προμηθευτές από την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 έως την Παρασκευή 06 Ιουνίου 2025.

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος 1 

  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: Από τη  Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024 έως και την Παρασκευή 03 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμίες πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων:
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 έως την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως την  Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers: Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025. 

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος 2

Ο 2ος κύκλος του Προγράμματος θα ενεργοποιηθεί για μέρος ή το σύνολο των κατηγοριών επιχειρήσεων, εφόσον υπάρχει προϋπολογισμός προς διάθεση στις αντίστοιχες κατηγορίες.

  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: Από την Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025 έως και την Παρασκευή 07 Μαρτίου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμίες πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων: 
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 έως την Παρασκευή 18 Απριλίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως Παρασκευή 02 Μαΐου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers: Παρασκευή 16 Μαΐου 2025.
  •  

Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄- Κύκλος 3

Ο 3ος κύκλος του Προγράμματος θα ενεργοποιηθεί για μέρος ή το σύνολο των κατηγοριών επιχειρήσεων, εφόσον υπάρχει προϋπολογισμός προς διάθεση στις αντίστοιχες κατηγορίες.

  • Υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης δικαιούχων: από τη Τρίτη 22 Απριλίου 2025 έως και την Παρασκευή 09 Μαΐου 2025 και ώρα 17:00.
  • Προθεσμία πραγματοποίησης αγορών εγκεκριμένων δικαιούχων: 
    • Έκδοση και δέσμευση επιταγών από προμηθευτές: από τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 έως την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025.
    • Εξαργύρωση επιταγών: έως την Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025.
    • Λήξη μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers:  Τρίτη 15 Ιουλίου 2025.


Λήξη του Προγράμματος:

  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος ορίζεται η Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025.

 

Pin It

Εκτύπωση Email