ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΠΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (SIMPLE PROGRAMMES)

Υποβολή προτάσεων έως 28-4-2016

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι ειδικοί στόχοι του Προγράμματος είναι:

• Η αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την αξία των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και των υψηλών προδιαγραφών της παραγωγικής μεθόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση
• Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και ορισμένων προϊόντων διατροφής και η αύξηση της
αναγνωρισιμότητάς τους τόσο εντός όσο και εκτός της ΕΕ
• Η αύξηση της ευαισθητοποίησης και της αναγνώρισης των συστημάτων ποιότητας της ΕΕ
• Η αύξηση του μεριδίου αγοράς των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και ορισμένων προϊόντων διατροφής, εστιάζοντας ειδικά σε αγορές τρίτων χωρών που έχουν μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης
• Η απόκτηση κανονικών συνθηκών αγοράς, σε περίπτωση σοβαρής διαταραχής της αγοράς, απώλειας της εμπιστοσύνης των καταναλωτών ή άλλων
συγκεκριμένων προβλημάτων.

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ 1: Απλά Προγράμματα στην εσωτερική αγορά

ΘΕΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΟΧΟΙ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης και της αναγνώρισης των συστημάτων ποιότητας της ΕΕ, με εξαίρεση αυτά που σχετίζονται αποκλειστικά με το γάλα/γαλακτοκομικά προϊόντα, προϊόντα κρέατος χοίρων ή ένα συνδυασμό των δύο αυτών 10.050.000 €

Ο στόχος είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση και αναγνώριση των ειδικών καθεστώτων ποιότητας της ΕΕ:
- Συστήματα ποιότητας: Προστατευόμενη ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ), προστατευόμενη γεωγραφική ένδειξη (ΠΓΕ), εγγυημένα παραδοσιακά ιδιότυπα προϊόντα (ΕΠΙΠ) και προαιρετικές ενδείξεις ποιότητας
- Η βιολογική γεωργία
- Τα γεωργικά προϊόντα καταγωγής στις εξόχως απόκεντρες περιοχές της ΕΕ


Το αναμενόμενο τελικό αποτέλεσμα είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης της Ένωσης γεωργικών προϊόντων διατροφής καταχωρηθεί βάσει συστήματος ποιότητας Ένωσης, να αυξήσει το προφίλ τους και να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους.

2) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης με στόχο την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των γεωργικών μεθόδων στην ΕΕ και τα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών γεωργικών προϊόντων και τροφίμων, με εξαίρεση εκείνα που αφορούν αποκλειστικά το γάλα / γαλακτοκομικά προϊόντα, προϊόντα χοιρινού κρέατος ή ένας συνδυασμός των δύο αυτών 6.700.000 € Ο στόχος είναι να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεθόδων γεωργικής παραγωγής στην Ένωση, ιδίως όσον αφορά στην ασφάλεια των τροφίμων, την ιχνηλασιμότητα, την αυθεντικότητα, την επισήμανση, τη διατροφή και την υγεία πτυχές, την καλή διαβίωση των ζώων, το σεβασμό για το περιβάλλον και την αειφορία, καθώς και τα χαρακτηριστικά των γεωργικών και προϊόντα διατροφής, ιδιαίτερα όσον αφορά την ποιότητα, τη γεύση, την ποικιλία ή τις παραδόσεις τους. Αφορά όλα τα επιλέξιμα προϊόντα, εκτός από το γάλα / γαλακτοκομικά προϊόντα και προϊόντα χοιρινού κρέατος, όταν υπόκεινται σε προγράμματα που δεν περιλαμβάνουν άλλα επιλέξιμα προϊόντα και συστήματα που δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Θέματος 1, με στόχο την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης της Ένωσης γεωργικών και τα προϊόντα διατροφής και ως εκ τούτου αύξηση των μεριδίων αγοράς τους στην εσωτερική αγορά.
3) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης για το γάλα / γαλακτοκομικά, προϊόντα χοιρινού κρέατος ή ένα συνδυασμό των δύο αυτών 9.000.000 € Σε σχέση με την κατάσταση της αγοράς των τομέων του κρέατος των γαλακτοκομικών προϊόντων και του χοιρινού κρέατος το 2015, οι στόχοι είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση και αναγνώριση των ειδικών καθεστώτων ποιότητας της ΕΕ που αφορούν αποκλειστικά το γάλα / γαλακτοκομικά προϊόντα ή προϊόντα χοιρινού κρέατος, για να αναδείξει τις ιδιαιτερότητες τις μεθόδους γεωργικής παραγωγής της ΕΕ, ιδίως όσον αφορά στην ασφάλεια των τροφίμων, την ιχνηλασιμότητα, την αυθεντικότητα, την επισήμανση, τη διατροφή και την υγεία πτυχές, την καλή διαβίωση των ζώων, το σεβασμό για το περιβάλλον και την αειφορία, και τα χαρακτηριστικά του γάλακτος / γαλακτοκομικών προϊόντων, των προϊόντων χοιρινού κρέατος, ιδιαίτερα σε όσον αφορά την ποιότητα, τη γεύση, την ποικιλία.

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ 2: Απλά Προγράμματα σε Τρίτες Χώρες

ΘΕΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΟΧΟΙ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
4) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε μία ή σε περισσότερες από τις ακόλουθες χώρες: Κίνα, Ιαπωνία, Νότια Κορέα και Ταϊβάν 11.725.000 € Κοινός στόχος είναι η ενίσχυση των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ στις χώρες του κάθε θέματος.
5) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε μία ή σε περισσότερες από τις ακόλουθες χώρες: ΗΠΑ και Καναδάς 11.725.000 €
6) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε μία ή σε περισσότερες από τις ακόλουθες περιοχές: Νότια και Κεντρική Αμερική και Καραϊβική

7.035.000 €

7) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε μία ή σε περισσότερες από τις ακόλουθες περιοχές: Νοτιοανατολική Ασία, και πιο συγκεκριμένα Μπρουνέι, Καμπότζη, Ινδονησία, Λάος, Μαλαισία, Μιανμάρ, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη, Ανατολικό Τιμόρ, Βιετνάμ

7.035.000 €

8) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε μία ή σε περισσότερες από τις ακόλουθες περιοχές: Μέση Ανατολή και Αφρική

4.690.000 €

9) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης που στοχεύουν σε άλλες γεωγραφικές περιοχές

4.690.000 €

10) Προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης για προϊόντα γάλακτος και χοιρινού κρέατος σε οποιαδήποτε γεωγραφική περιοχή

21.000.000 €

 
Τα Θέματα 1,2,4,5,6,7,8 και 9 δεν αφορούν προϊόντα γάλακτος και χοιρινού κρέατος.

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Οι Δράσεις προώθησης και παροχής πληροφοριών μπορούν να αποτελούνται από τις ακόλουθες δραστηριότητες:

1. Διαχείριση του έργου

2. Στρατηγική
• Ορισμός στρατηγικής επικοινωνίας
• Ορισμός της οπτικής ταυτότητας της καμπάνιας

3. Δημόσιες σχέσεις

  • δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων
  • εκδηλώσεις τύπου

4. Ιστοσελίδα, social media

  • δικτυακός τόπος εγκατάστασης, την ενημέρωση, τη συντήρηση
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (setup λογαριασμούς, τακτική απόσπαση)
  • Άλλο (εφαρμογές για κινητά, πλατφόρμες e-learning, σεμινάρια, κλπ)

5. Διαφήμιση

  • Έντυπα
  • Τηλεοπτικά σποτ
  • Ραδιοφωνικά σποτ
  • Online διαφήμιση
  • Υπαίθρια διαφήμιση
  • Διαφήμιση μέσω κινηματογράφου

6. Εργαλεία επικοινωνίας

  • Εκδόσεις, κιτ μέσων ενημέρωσης, προώθηση εμπορευμάτων
  • διαφημιστικά βίντεο

7. Εκδηλώσεις

  • Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις
  • Σεμινάρια, εργαστήρια, συναντήσεις Β2Β, εκπαιδεύσεις για το εμπόριο, δραστηριότητες στα σχολεία
  • εβδομάδες εστιατορίου
  • Χορηγίες εκδηλώσεων
  • Εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ευρώπη

8. Σημεία πώλησης (POS) προώθηση

  • Ημέρες γευσιγνωσίας
  • Άλλα: προώθηση στις δημοσιεύσεις των λιανοπωλητών

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Τα Απλά Προγράμματα (Simple Programmes) αφορούν έναν ή περισσότερους οργανισμούς που ανήκουν στην ίδια χώρα της ΕΕ.

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ

1. Οι επαγγελματικές ή διεπαγγελματικές οργανώσεις εγκατεστημένες σε κράτος μέλος και αντιπροσωπευτικές του σχετικού τομέα ή των σχετικών τομέων στο εν λόγω κράτος μέλος, και ιδίως οι διεπαγγελματικές οργανώσεις όπως αναφέρονται στο άρθρο 157 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1308/2013 και οι ομάδες όπως ορίζονται στο άρθρο 3 σημείο 2 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1151/2012, με την προϋπόθεση ότι αυτές είναι αντιπροσωπευτικές για την ονομασία που είναι προστατευόμενη βάσει του δεύτερου κανονισμού που καλύπτεται από το εν λόγω πρόγραμμα·
2. Οι επαγγελματικές ή διεπαγγελματικές οργανώσεις που αντιπροσωπεύουν τον σχετικό τομέα ή τους σχετικούς τομείς σε επίπεδο Ένωσης·
3. Οι οργανώσεις παραγωγών ή ενώσεις οργανώσεων παραγωγών, όπως αναφέρονται στα άρθρα 152 και 156 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1308/2013 και αναγνωρίζονται από ένα κράτος μέλος·
4. Οι φορείς του αγροδιατροφικού τομέα που έχουν στόχο την ενημέρωση σχετικά με τα γεωργικά προϊόντα και την προώθηση των τελευταίων και στους οποίους έχει ανατεθεί, από το ενδιαφερόμενο κράτος μέλος, σαφώς οριοθετημένη αποστολή δημόσιας υπηρεσίας στο πεδίο αυτό· οι φορείς αυτοί πρέπει να έχουν νομίμως εγκατασταθεί στο εν λόγω κράτος μέλος τουλάχιστον δύο έτη πριν από την ημερομηνία της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων.

Στα Παραρτήματα του παρόντος αναφέρονται τα ανωτέρω Άρθρα των κανονισμών.

 

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

• 70% για Απλά Προγράμματα στην εσωτερική αγορά
• 80% για Απλά Προγράμματα σε τρίτες χώρες
Ο συνολικός διαθέσιμος προϋπολογισμός για την Πρόσκληση των Απλών Προγραμμάτων (Simple Programmes)είναι 97.000.000 € .

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΩΝ

Από ένα (1) έως τρία (3) έτη.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: Επιλέξιμοι δικαιούχοι
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ: Επιλέξιμα προϊόντα

Pin It

Εκτύπωση Email