ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΛΥΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (MULTI PROGRAMMES)

Υποβολή προτάσεων έως 28-4-2016

 

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι ειδικοί στόχοι του Προγράμματος είναι:

  • Η αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την αξία των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και των υψηλών προδιαγραφών της παραγωγικής μεθόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και ορισμένων προϊόντων διατροφής και η αύξηση της
    αναγνωρισιμότητάς τους τόσο εντός όσο και εκτός της ΕΕ
  • Η αύξηση της ευαισθητοποίησης και της αναγνώρισης των συστημάτων ποιότητας της ΕΕ
  • Η αύξηση του μεριδίου αγοράς των γεωργικών προϊόντων της ΕΕ και ορισμένων προϊόντων διατροφής, εστιάζοντας ειδικά σε αγορές τρίτων χωρών που έχουν μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης
  • Η απόκτηση κανονικών συνθηκών αγοράς, σε περίπτωση σοβαρής διαταραχής της αγοράς, απώλειας της εμπιστοσύνης των καταναλωτών ή άλλων
    συγκεκριμένων προβλημάτων.

 

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ 3: Πολύπρογράμματα στην εσωτερική αγορά ή σε τρίτες χώρες

Κατά την εφαρμογή των προγραμμάτων για την εσωτερική αγορά, οι στόχοι είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση και αναγνώριση των ειδικών καθεστώτων ποιότητας της ΕΕ και να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μεθόδων γεωργικής παραγωγής στην ΕΕ, ιδίως όσον αφορά την ασφάλεια των τροφίμων, την ιχνηλασιμότητα, την αυθεντικότητα, την επισήμανση, θρεπτική και υγιεινή, την καλή διαβίωση των ζώων, το σεβασμό για το περιβάλλον και την αειφορία, καθώς και τα χαρακτηριστικά των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων, ιδίως όσον αφορά την ποιότητα, τη γεύση και την ποικιλία τους.

Προϋπολογισμός: 14.300.000 €

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Οι Δράσεις προώθησης και παροχής πληροφοριών μπορούν να αποτελούνται από τις ακόλουθες δραστηριότητες:

1. Διαχείριση του έργου

2. Στρατηγική

  • Ορισμός στρατηγικής επικοινωνίας
  • Ορισμός της οπτικής ταυτότητας της καμπάνιας

3. Δημόσιες σχέσεις

  • δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων
  • εκδηλώσεις τύπου

4. Ιστοσελίδα, social media

  • δικτυακός τόπος εγκατάστασης, την ενημέρωση, τη συντήρηση
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (setup λογαριασμούς, τακτική απόσπαση)
  • Άλλο (εφαρμογές για κινητά, πλατφόρμες e-learning, σεμινάρια, κλπ)

5. Διαφήμιση

  • Έντυπα
  • Τηλεοπτικά σποτ
  • Ραδιοφωνικά σποτ
  • Online διαφήμιση
  • Υπαίθρια διαφήμιση
  • Διαφήμιση μέσω κινηματογράφου

6. Εργαλεία επικοινωνίας

  • Εκδόσεις, κιτ μέσων ενημέρωσης, προώθηση εμπορευμάτων
  • διαφημιστικά βίντεο

7. Εκδηλώσεις

  • Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις
  • Σεμινάρια, εργαστήρια, συναντήσεις Β2Β, εκπαιδεύσεις για το εμπόριο, δραστηριότητες στα σχολεία
  • εβδομάδες εστιατορίου
  • Χορηγίες εκδηλώσεων
  •  Εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ευρώπη

8. Σημεία πώλησης (POS) προώθηση

  • Ημέρες γευσιγνωσίας
  • Άλλα: προώθηση στις δημοσιεύσεις των λιανοπωλητών

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Τα Πολλαπλά Προγράμματα (Multi Programmes) αφορούν τουλάχιστον δύο (2) οργανισμούς από τουλάχιστον δύο (2) χώρες της ΕΕ.

 

ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ

  1. Οι επαγγελματικές ή διεπαγγελματικές οργανώσεις εγκατεστημένες σε κράτος μέλος και αντιπροσωπευτικές του σχετικού τομέα ή των σχετικών τομέων στο εν λόγω κράτος μέλος, και ιδίως οι διεπαγγελματικές οργανώσεις όπως αναφέρονται στο άρθρο 157 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1308/2013 και οι ομάδες όπως ορίζονται στο άρθρο 3 σημείο 2 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1151/2012, με την προϋπόθεση ότι αυτές είναι αντιπροσωπευτικές για την ονομασία που είναι προστατευόμενη βάσει του δεύτερου κανονισμού που καλύπτεται από το εν λόγω πρόγραμμα·
  2. Οι επαγγελματικές ή διεπαγγελματικές οργανώσεις που αντιπροσωπεύουν τον σχετικό τομέα ή τους σχετικούς τομείς σε επίπεδο Ένωσης·
  3. Οι οργανώσεις παραγωγών ή ενώσεις οργανώσεων παραγωγών, όπως αναφέρονται στα άρθρα 152 και 156 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1308/2013 και αναγνωρίζονται από ένα κράτος μέλος·
  4. Οι φορείς του αγροδιατροφικού τομέα που έχουν στόχο την ενημέρωση σχετικά με τα γεωργικά προϊόντα και την προώθηση των τελευταίων και στους οποίους έχει ανατεθεί, από το ενδιαφερόμενο κράτος μέλος, σαφώς οριοθετημένη αποστολή δημόσιας υπηρεσίας στο πεδίο αυτό· οι φορείς αυτοί πρέπει να έχουν νομίμως εγκατασταθεί στο εν λόγω κράτος μέλος τουλάχιστον δύο έτη πριν από την ημερομηνία της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων.

Στα Παραρτήματα του παρόντος αναφέρονται τα ανωτέρω Άρθρα των κανονισμών.

 

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Επιδότηση ΕΕ 80%

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΩΝ

Από ένα (1) έως τρία (3) έτη.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: Επιλέξιμοι δικαιούχοι
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ: Επιλέξιμα προϊόντα

Pin It

Εκτύπωση Email